Usługa serwisowa | Kwota BRUTTO zł |
---|---|
Silnik / Skrzynia biegów/ Układ paliwowy | |
Wymiana oleju | 100-160* |
Wymiana oleju w skrzyni biegów | 100-160* |
Wymiana płynu chłodniczego | 80-180* |
Wymiana płynu w układzie sprzęgła | 100-130* |
Wymiana filtra powietrza | 100-280* |
Czyszczenie i nasączenie filtra powietrza gąbka i K&N | 140* |
Wymiana świec zapłonowych (cena za 1szt.) | 30-60* |
Wymiana tarcz sprzęgłowych | 300-1500* |
Regulacja luzów zaworów | |
Regulacja 1 cylindra | 200-350* |
Regulacja R2 | 350-600* |
Regulacja R4 | 600-1200* |
Regulacja V2 | 500-800* |
Regulacja V4 | 800-1200* |
Regulacja V4 VTEC i VFR1200 | 1400 |
Wymiana łańcucha rozrządu | |
Silnik 1 cylindrowy | 300-600* |
Silnik R2/R4 położenie środkowe | 600-800* |
Silnik R2/R4 położenie boczne | 500-800* |
Silnik V4/V2 położenie środkowe | 1000-1400* |
Silnik V4/V2 położenie boczne | 800-1500* |
Przy konieczności rozbiórki całego silnika | cena indywidualna |
Czyszczenie i regulacja gaźnika (mycie ultradźwiękowe, regeneracja) | |
Silnik 1 cylinder | 300-350* |
Silnik R2 | 400-600* |
Silnik R4 | 800-1500* |
Silnik V2 | 400-600* |
Silnik V4 | 800-1500* |
Boxer 6 | 1200-1500* |
Synchronizacja gaźników i przepustnic | |
Silnik R2 i V2 | 250-300* |
Silnik V4 | 300-350* |
Silnik R4 | 300-350* |
Silnik Boxer 6 | 450-500* |
Demontaż / montaż silnika z motocykla (w zależności od konstrukcji i typu silnika) | cena indywidualna |
Układ hamulcowy | |
Wymiana klocków hamulcowych z czyszczeniem tłoczków (cena za 1 zacisk w zależności od ilości tłoczków) | 80-200* |
Regeneracja zacisku hamulcowego (cena za 1 zacisk w zależności od ilości tłoczków) | 100-400* |
Wymiana szczęk hamulcowych (cena za bęben) | 200-300* |
Wymiana płynu hamulcowego (cena za 1 zacisk) | 80 |
Wymiana płynu hamulcowego ABS, CBS, CABS, DCBS, DCABS | 250-350* |
Wymiana tarczy hamulcowej (1 szt na zdemontowanym kole) | 80 |
Wymiana przewodów hamulcowych | 200-600* |
Serwis pompy hamulcowej / sprzęgłowej | 180-250* |
Układ napędowy | |
Wymiana zestawu napędowego z zapinką | 250-300* |
Wymiana zestawu napędowego z zakuwką | 350-450* |
Wymiana zestawu napędowego (pasek zębaty) | 400-800* |
Serwis łańcucha (smarowanie, regulacja naciągu) | 80 |
Wymiana prowadnicy łańcucha | 200-400* |
Serwis wahacza | 350-500* |
Wymiana oleju w przekładni Kardan | 60 |
Zawieszenie | |
Serwis przednich amortyzatorów | 350-450* |
Serwis przednich amortyzatorów typu UPSIDE DOWN | 450-550* |
Serwis tylnego amortyzatora (usługa zewnętrzna Tech-Suspension) | cena indywidualna |
Regulacja luzu łożyska główki ramy + smarowanie | 250-400* |
Wymiana łożyska główki ramy | 300-450* |
Wymiana łożysk (w jednym zdemontowanym kole) | 100-200* |
Montaż/demontaż koła | 80-200* |
Wymiana opony | 100-200* |
Montaż akcesoriów | |
Montaż gmoli | 200-400* |
Montaż crash-pad bezinwazyjny | 150-250* |
Montaż crash-pad inwazyjne | 250-350* |
Montaż podgrzewanych manetek | 250-450* |
Montaż gniazda zapalniczki / USB | 150-300* |
Montaż oliwiarki łańcucha typu Scottoiler | 300-350* |
Montaż systemu alarmowego | 300-450* |
Montaż dodatkowego oświetlenia typu halogen | 300-600* |
Montaż wyświetlacza biegów | 150-350* |
Montaż Quickshifter | 350-550* |
Montaż zestawu podwyższającego / obniżającego zawieszenia (z czyszczeniem i smarowaniem kiwaczka) | 200-350* |
Montaż kufrów / stelaży | 150-300* |
Realizacja nietypowego projektu (cena za 1h) | 250 |
Układ elektryczny | |
Kontrola układu ładowania | 50-100 |
Pomiar ładowania | 40 |
Diagnostyka instalacji elektrycznej (cena za 1 h) | 250 |
Diagnostyka | |
Diagnostyka komputerowa | 160-250* |
Diagnostyka komputerowa podczas przeglądu | 150 |
Usługi ogólne | |
Przegląd ogólny motocykla | 250-350* |
Godzina pracy serwisu 1 h | 250 |
Nieuzasadnione garażowanie pojazdu (cena za dobę) | 80 |
* – w zależności od modelu , skomplikowania budowy, koniecznego nakładu pracy do wykonania usługi. (trudny dostęp, potrzeba demontowania wielu dodatkowych elementów itp.) Podane kwoty nie zawierają ceny ewentualnych materiałów i części zamiennych. Cennik ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w świetle prawa. W przypadku konieczności demontażu i montażu niestandardowych akcesoriów, typu gmole, crash-pad, sakwy, kufry itp. doliczona zostaje dodatkowa opłata. Szczegółowa wycena oparta jest na czasie pracy przewidzianej przez producenta pojazdu na wykonanie danej czynności. |